בריך
שמיה דמרא עלמא בריך כתרך ואתרך יהא
רעותך עם עמך ישרﭏ לעלם ופורקן ימינך אחזי
לעמך בבית מקדשך ולאמטרי* לנא מטוב נהורך
ולקבלא צלותנא ברחמי יהא רעוא קדמך דתורך
לן חיין בטיבו ולהוי אנא פקידא בגו צדיקיא למרחם
עלי ולמנטר יתי וית כל די לי ודי לעמך ישראל אנת
הוא זן לכלא ומפרנס לכלא אנת הוא שליט על
כלא אנת הוא דשליט על מלכיא ומלכותא דילך
היא אנא עבדא דקדשא בריך הוא דסגידנא קמיה
ומקמיה דיקר אורייתא בכל עידן ועידן לא על אנש
רחיצנא ולא על מלאכא אנא** סמיכנא אלא בﭏהא
דשמיא דהוא אלהא קשוט ואורייתיה קשוט. ו’
ונביאוהי קשוט ומסגי למעבד טבון וקשוט ביה אנא
רחיץ ולשמיה יקירא קדישא אנא אימר תושבחן י’
יהא רעוא לדמך*** דתפתח לבאי באורייתא ותשלים
משﭏין דלבאי ולבא דכל עמך ישרﭏ לטב ולחיין ולשלם:
(מתוך סדר הוצאת ספר תורה)
* גרסה מקובלת – ולאמטויי
** גרסה מקובלת - בר אלהין
*** צורה תקינה - קדמך