Tablets with inscriptions adorn the walls and vaults of the side aisle.
בריך
שמיה דמרי עלמא בריך כתרך ואתרך יהא רעותך עם עמך
ישראל לעלם ופורקן ימינך אחזי לעמך בבית מקדשך ולאמטוי’
לנא מטוב נהורך ולקבל צלותנא ברחמי יהא רעוא קדמך דתורך
לן חיין בטיבו ולהוי אנא פקידא בגו צדיקיא למרחם עלי ולמנט’
יתי וית כל די לי ודי לעמך ישראל אנת הוא זן לכלא ומפרנס לכלא
אנת הוא שליט על כלא אנת הוא דשליט על מלכיא ומלכותא דילך היא
אנא עבדא דקודשא בריך הוא דסגידנא קמיה ומקמיה דיקר אורייתא
בכל עידן ועידן לא על אנש רחיצנא ולא סמיכנא* אלא באלהא
דשמיא דהוא אלהא קשוט ואורייתא קשוט ונביאוהי קשוט ומסגי
למעבד טבון וקשוט ביה אנא רחיץ ולשמיה קדישא יקירא
אנא אימר תושבחן יהא רעוא לקמך דתפתח ליבאי באורייתא
ותשלים משﭏין דליבאי וליבא דכל עמך ישראל לטב ולחיין
ולשלם:
(מתוך סדר הוצאת ספר תורה)
* בסידור – ולא על בר אלהין סמיכנא