The arch which separated the prayer hall from the side aisle.
The verses above – left one:
ה' שמעה תפלתי ושוועתי אליך תבא
(תהילים קב:ב)
Right one:
שמע תפלתי ושוועתי
The blessing above the round colophon:
ברוך אתה [יי אלהינו] מלך העולם הגומל לחייבים טובות שגמלני כל טוב מי שגמלך כל טוב הוא יגמלך כל טוב סלה
(ברכת הגומל שאומרים על ספר תורה לאחר ברכה אחרונה, מתוך סדר הוצאת ספר תורה)
Round colophon:
Inscription on the side aisle on the arch:
זה מעשה ידי להתפאר שכתבתי לכבוד האל לפרט ולסדר
מ'ה' ט'ו'ב'ו' א'ו'ה'ל'י'ך' י'ע'קב' מ'שכ'נו'תי'ך' י'שר'ﭏ' [במדבר כד:ה, פרשת בלק, ד – י בתמוז תקכ"ט שהוא 09/07/1769 – *15/07/1769] אנשיל בן הרר [הרב רבי] מאיר
*האותיות "א" ו"ל" מחוברות, לכן יכול להיות שהסימן מתייחס לשתיהן. אם כך, התאריך הוא 07/07/1799 – 13/07/1799
Left side of aisle:
אל
מלך יושב על כסא רחמים מתנהג
בחסידות מוחל עונות עמו מעביר
ראשון ראשון מרבה מחילה לחטאים
וסליחה לפושעים עושה צדקות עם
כל בשר ורוח לא כרעתם תגמול
אל הור[י]ת לנו לומר שלש עשרה וזכור
לנו היום ברית שלש עשרה כהודעת
לעניו מקדם כמו שכתוב וירד יי [בענן ויתיצב עמו שם ויקרא בשם יי]
(מתוך סליחות ותפלה ליום הכיפורים)
Right side of aisle:
כשמביאין הילד למול ואמרו כל הקהל זה
אשרי
תבחר ותקרב ישכון חצריך נשבעה
בטוב ביתך קדוש היכלך[1]:
ברוך אתה יי ﭏהינו מלך העולם
אשר קדשנו במצותיו וצונו
להכניסו בברית של אברהם אבינו:
כשם שנכנס לברית כן יכנס לתורה
[ולחפה ולמעשים טובים]
(מתוך סדר ברית מילה)
Under the aisle: Ten commandments (над ними еще текст в круге)
עשרת הדברות
[1] (תהילים סה:ה)